Met liefde ingepakt (vraag jouw cadeauverpakking)
Gratis levering vanaf €100
Afhalen op Ma, Vr & Za 10-12u
Jouw online family store
VERLANGLIJST
cadeaubon
CADEAUBON
winkelmandje

0

WINKELMANDJE

Algemene voorwaarden

Ondernemingsgegevens

FEELS VOF

Begonialaan 19, 8890 B – Dadizele

hello@feels-store.be
BTW BE 0763.329.523


Artikel 1: Algemene bepalingen


De e-commerce website van Feels, een VOF met maatschappelijke zetel te Begonialaan19, 8890 Dadizele, BTW BE 0763.329.523, (hierna ‘Feels’ ‘ons’ ‘wij’) biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.

 
Onderhavige Algemene Voorwaarden (“Voorwaarden”) zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van deze e-commerce website (“Klant”). Bij het plaatsen van een bestelling via de webwinkel van Feels moet de Klant deze Voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee hij instemt met de toepasselijkheid van deze Voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door Feels aanvaard zijn.



Artikel 2: Prijs


Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO, steeds inclusief BTW en exclusief verzendingskosten.

Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.


De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.


Artikel 3: Aanbod


Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden Feels niet. Feels is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. Feels is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.


Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst via mail : hello@feels-store.be.


Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door Feels. Feels kan dan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.



Artikel 4: Online aankopen

Door een artikel toe te voegen aan je winkelmandje, kan u uw aankopen afronden. U kan inloggen zodat contact-, facturatie- en leveringsgegevens automatisch worden ingevuld. Daarna heeft de Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen:

  • via Bancontact
  • Via Eco-cheques van Monizze en Sodexo (Pluxee) – Binnenkort ook Edenred

Van zodra de betalingsbevestiging bevestigd wordt is uw aankoop definitief. Hiervan krijgt u ook per mail een bevestiging, bewaar deze mail. Deze kan u ook gebruiken bij verdere communicatie.

Nb. Bij een overschrijving kan u ons contacteren: je bestelling kan pas verstuurd worden als wij de storting mochten ontvangen. Het geld dient dan ook binnen de twee dagen overgeschreven te worden. Lukt het betalen niet, contacteer ons dan per mail hello@feels-store.be.

Feels is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.

Eventuele onjuistheden in de facturatie dienen door de klant direct aan Feels gemeld te worden, zodat we het bedrag kunnen corrigeren.


Artikel 5: Levering en uitvoering van de overeenkomst

Verzendingskosten België

Onder 100 euro BTWi zijn de standaard verzendingskosten

  • 6,99 euro per pakket die je thuis laat leveren
  • 6,50 euro per pakket in een postpunt of postpakketautomaat Bpost

Boven 100 euro BTWi zijn er geen verzendkosten naar België.

Verzenden naar Nederland:

Onder 125 euro BTWi zijn de standaard verzendingskosten 9.99 euro per pakket.

Boven 125 euro BTWi zijn er geen verzendkosten naar Nederland.

Voor andere landen, gelieve contact op te nemen met Feels zodat we u de juiste verzendkosten kunnen bezorgen.

Indien u niet thuis bent op het moment van levering, dan kan de Klant het pakje ophalen in het dichtstbijzijnde ophalingspunt. Indien uw pakket niet wordt opgehaald in het ophaalpunt en terug naar ons gestuurd wordt vallen de retourkosten ten laste van de klant.

Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken. Echter, kan Feels niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, de diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending.

Leveringsmodaliteiten

Verzendingen gebeuren meestal via B-post met tracking op alle pakketten.

Je pakket wordt verzonden binnen de 1 a 3 werkdagen. Hierbij is Feels afhankelijk van de drukte bij de koerierdienst.

Gratis ophalen is ook mogelijk (dit kan je aanvinken bij het bestellen), eens je pakket klaarstaat zullen wij u een mail sturen om concreet af te spreken. Hebt u toch nog aanvullende belangrijke info, twijfel dan niet om ons te informeren via hello@feels-store.be.

Je kan een pakket rechtstreeks laten sturen naar een ander adres dan van de Klant. Dit kan tijdens de bestelprocedure opgegeven worden.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant binnen de 24uur onverwijld worden gemeld aan hello@feels-store.be

Retourmodaliteiten

Stuur een e-mail naar hello@feels-store.be en vermeld je ordernummer en de reden van retour. Geef ook op of u het volledige pakket terug zal sturen of een bepaald artikel.

Stuur de artikel terug binnen de 14dagen na het ontvangen van de bestelling terug naar het volgende adres: begonialaan 19, 8890 Dadizele.

Voor het terugsturen van je pakket: denk aan het milieu en hergebruik de Feels verzenddoos!

Retourkosten zijn steeds de verantwoordelijkheid van de Klant, tenzij vooraf anders besproken en bevestigd.

Wanneer we het retourpakket mochten ontvangen, en alles werd nagekeken zullen we het bedrag van de bestelling binnen de 14 kalenderdagen terugbetalen. De door u gemaakte verzendkosten worden niet terugbetaald.  

Hieronder, onder artikel 7, kan u nalezen welke artikelen niet als retour kunnen teruggezonden worden. Solden artikelen of producten die afgeprijsd staan op de webshop worden niet teruggenomen.

Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en de andere aan ons retourneren.


Artikel 6: Eigendomsvoorbehoud

De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van Feels.

De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van Feels te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

Geen enkel gegeven of foto’s van onze site mag gekopieerd of gebruikt worden zonder onze uitdrukkelijke toestemming.


Artikel 7: Herroepingsrecht

De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen bij Feels.

De Klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de Klant Feels via hello@feels-store.be op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen.

Om de herroepingstermijn na te leven moet de Klant zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

De Klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan Feels heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan Feels, Begonialaan 19, 8890 B-Dadizele. De Klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant.

De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Feels zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.

Indien de Klant de overeenkomst herroept, zal Feels alle tot op dat moment van de Klant ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan de Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Feels op de hoogte is gesteld van de beslissing van de Klant om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan Feels wachten met de terugbetaling totdat hij alle goederen heeft teruggekregen, of totdat de Klant heeft aangetoond dat hij de goederen heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de Klant voor een andere wijze van levering dan de door Feels geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.

Feels betaalt de Klant terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de Klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de Klant uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen de Klant voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Uitzondering: betaling met ecocheques! :

  • De ecocheques kunnen niet ingeruild worden in contanten, noch ingeruild worden in cadeaubonnen.
  • Een bestelling betaald met ecocheques die in retour gestuurd wordt, wordt terugbetaald door middel van een tegoedbon ter waarde van de geretourneerde producten, niet in cash.

De Klant kan het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:

  • de levering van volgens specificaties van de Klant vervaardigde goederen, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • de levering van goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid;
  • de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • de levering van goederen die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
  • de levering van alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij de sluiting van de verkoopovereenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de onderneming geen invloed heeft;
  • de levering van afgeprijsde artikelen;
  • de levering van boeken en tijdschriften.


Artikel 8: Garantie

Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.

Om een beroep te doen op de garantie, moet de Klant een aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klanten wordt aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren.


Voor artikelen die online werden aangekocht en bij de Klant thuis zijn afgeleverd, dient de Klant contact op te nemen met Feels via hello@feels-store.be en het artikel op zijn kosten terug te bezorgen aan Feels.


Bij vaststelling van een gebrek moet de Klant Feels zo snel mogelijk inlichten. In ieder geval dient elk gebrek binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling ervan door de Klant te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.

De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.


Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.


Artikel 9: Klantendienst

De klantendienst van Feels is bereikbaar via e-mail op hello@feels-store.be. Eventuele vragen en klachten kunnen hieraan gericht worden.


Artikel 10: Privacy

De verantwoordelijke voor de verwerking, Feels, respecteert de Algemene Verordening Gegevensbescherming en de Belgische Privacywet van 30 juli 2018.

De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor volgende doeleinden: de uitvoering van de afgesloten overeenkomst, het verwerken van de bestelling, versturen van nieuwsbrieven, reclame- en/of marketingdoeleinden.

U beschikt over een wettelijk recht op inzage en eventuele correctie, aanvulling of verwijdering van uw persoonsgegevens. U mag in een aantal gevallen opgesomd in de AVG ook vragen om de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken. U kan zich eveneens verzetten tegen de verwerking van uw persoonsgegevens als u daar ernstige en legitieme redenen voor heeft die onze noodzaak om uw gegevens te verwerken, overstijgen. Via een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag aan Feels per mail via hello@feels-store.be kan u gratis uw persoonsgegevens in digitale en leesbare vorm opvragen en/of aan andere verantwoordelijken over laten dragen. Voor zover onze verwerking gebaseerd is op uw voorafgaande toestemming, heeft u het recht om die toestemming in te trekken.

In geval van gebruik van gegevens voor direct marketing: U kan zich kosteloos verzetten tegen het gebruik van uw gegevens voor direct marketing en hoeft daarvoor geen reden op te geven.

Om uw rechten uit te oefenen, kan u zich richten tot Feels via hello@feels-store.be.

Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die niet doorgeven, verhuren of verkopen aan derden.


Artikel 11: Gebruik van cookies

Onze webshop gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën. Dit helpt ons om u een betere gebruikerservaring te bieden wanneer u onze webshop bezoekt en laat ons ook toe onze webshop te optimaliseren. Zonder uw voorafgaande toestemming plaatsen wij uitsluitend de puur functionele cookies die noodzakelijk zijn om onze webshop correct te laten werken. Voor alle andere cookies vragen wij eerst uw toestemming.

Bij uw eerste bezoek aan onze website wordt u gevraagd om onze cookies te aanvaarden. U kan nadien uw keuzes op elk ogenblik zelf beheren.

U kan uw internetbrowser zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd, dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat de cookies nadien van uw harde schijf worden verwijderd. Dit kan u doen via de instellingen van uw browser (via de help-functie). Hou er hierbij wel rekening mee dat bepaalde grafische elementen niet correct kunnen verschijnen, of dat u bepaalde applicaties niet zal kunnen gebruiken.

Door gebruik te maken van onze webshop, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.


Artikel 12: Wijziging voorwaarden


Feels behoudt zicht het recht om de algemene voorwaarden op ieder moment te kunnen aanpassen.  


Artikel 13: Bewijs


De Klant aanvaardt dat elektronische communicaties en back-ups als bewijsvoering kunnen dienen.

It feels good to see you!
Open Ma., Vr. & Za. 10u - 12u

Staat genoteerd 😉
Winkelmandje0
Er zijn geen producten meer in het winkelmandje!
Verder winkelen